大家好, 我又來發表感受了, 希望今次的感受不會引來太大迥響吧 (點解咁講? 詳見我上次講述"新麥記"之後果堆回應吧.
我希望大家, 呢度都算係私人地方, 鍾意既咪留個言, 唔鍾意既睇完就算啦, 唔好嘈嘈閉.

廢話講完, 我今次既題目係"觀塘已經開始暗淡無光, 是真的, 都上兩個星期了, 即大約14/5, 我同朋友又再回來觀塘行一圈, 已經發覺更多的商鋪, 住宅已經遷出… 無人做生意, 無人住的地方當然亦都無人會開燈… 所以… 行過觀塘市中心, 即係銀都, 百佳, 裕民坊一帶, 總係覺得唔係好夠光, 條街仲差不多仲黑過鄉村無街燈既地方… 我心諗, 點解好地地一個地方, D樓又未至於就快塌, 點解咁搞咁大個重建? 而且搞重建又拖咁耐, 有D商鋪市民仲可以繼續做生意, 繼續住, 但係隔離附近就搬走晒, 十室九空… 好似好荒廢咁… 其實可唔可以做得好D, 劃一個deadline, 所有人都要果個deadline前遷出, 唔好俾太多荒廢時間出來好嗎? 而家望到觀塘咁暗淡, 我恨不得即時收埋其他鋪, 將整個觀塘加上圍板, 拆晒佢算吧….

上次我又提到, 我很喜歡的裕民坊巴士總站的牛什麵… 唔知幾時會被結束, 上兩星期, 14/5我又去過, 結果… 在內街的麵檔已經全部結業了… 我想見的"所有麵檔一齊last day"無法看見了… 在內街的麵檔我咁大個仔都未幫襯過… 而家無得去試了… 現在只餘下最近巴士總站的一檔, 我食完終於鼓起勇氣問老細, 問佢幾時都會… 佢話佢都未知, 因為佢話人地俾個收購價唔好所以企硬… 即是說, 佢都唔會定下一個last day, 只要有一天佢覺得人地開個價好既就會唔做的了…

(今次好多野想講) 仲有, 20/5無線的街坊廚神係講觀塘, 我睇完之後真係O晒咀, 我自問住了觀塘都廿幾年, 我完完全全沒試過, 也沒聽過佢地節目介紹果D所謂"正野"… 只係行過見過薑汁撞奶囉, 不過我以為係好普通既野食je… 俾個節目講得咁利害… 咁我心目中最代表觀塘既特色野食又係乜? 都係裕民坊麵街啦… 同埋只會深夜出動既推車仔 – 碗仔翅, 豬紅豬腸, 同埋煎蠔餅啦. 可能我唔係太識食, 我都唔會話邊D野好食邊D野難食咁.

好啦, 今日講左好多唔講啦, 我再次提醒各位, 你地睇完我以上感受, 歡迎發表正/反意見, 不過唔好借我題發揮, 去引起罵戰囉唔該.

