其實在兩個星期前, 即是中秋節翌日假期, 我跟我朋友本想再次遊歷我小時侯長大的觀塘物華街光輝大廈,

我初時心想, 應該很易進去吧. 但是原來而家看守著大廈的, 已經不是以前那個年代的看更阿伯…

而是一個穿著制服, 看似40多歲的女保安員, 此女保安員看似師奶, 但係佢講野都強硬, 我們表明來意話想入去影幾張相,

佢話唔得, 要我地同乜乜(我都唔記得乜野機構)申請左, 先可以入去, 佢仲好大條道理話,

如果你呀, 你自己果層樓有外人來你都唔鍾意啦 (其實佢態度好好, 只係我表達返出來唔係咁好)

結果真係入唔到去, 我唯有懷著失望+絕望的心情離開, 因為真係覺得, 我以為都唔係旨意再入去了…

今日講既係咁多… 所以如果各位版友想再次去觀塘舊樓作家訪, 大家要事前做點功夫了, 同埋如果真係申請左去行, 記得叫埋我. 謝謝!

