大家好, 不好意思我很久沒來了, 因為我搬了去土瓜灣居住, 都很少行過觀塘了, 不過我始終都是在觀塘大, 對觀塘有一定的感情. 近日聽朋友說, 康寧道麥記已經執左… 我個心都沉一沉… 不敢相信… 即時回去望一望, 唉… 真的… 實在太令人傷感了…

去到門口, 我咁大個仔, 都未見過呢間麥當勞會在夜晚12時之前關門的(未計佢轉24hrs之前), 而家見到佢關門大吉, 門口仲貼左張咁既紙… 唉… 悲從中來…

原來不知不覺, 呢間麥記都成21年歷史… 21年來, 我們朋友之間, 都會call this麥記as “新麥記", 21年都算新? 哈~ because compare w/ 裕民坊麥記, 呢間算新了, 以前約朋友, 不像而家人人有手提會話"到左打俾我/你啦", 以前約人係在家中電話講定時間地點等, “2點舊麥記門口等" or “2點新麥記門口等"

其實此新麥記既前身係一間酒樓, 我依稀都記得上過去飲茶, 之後轉左麥記, 當時麥記都不太平民, 我媽媽都只係偶爾帶我去吃漢堡飽… 到了中學時段, 終於都可以自己去麥記, 記得當時剛剛有套餐, 所以同同學仔一人一個餐, 所以一人有一包薯條… 哇… 倒晒去其中一個tray一齊分享… 一個小薯條山形成! 而家想起, 真係熱氣到暈耶…

唉, 新麥記已經正式寫入觀塘歷史了… 唔知各位觀塘友對這新麥記又有何回憶? 分享一下吧.

後記: 探訪新麥記呢日, 既然來了觀塘, 當然要行一個圈啦, 發現很多住客都已經遷出… 望上去大部份樓宇都漆黑一片… 😦 再行去麵街, 吃我最喜歡的牛什麵, (廣告: 多年來我只係去近巴士總站那邊的第一檔, 其他的真係未食過, 不過去左咁多年都唔記得佢叫乜名) 真係好唔想麵街執, 雖然這些麵檔多年來加價不斷, 不過唔知點解真係好好食… 心想到左麵街last day果日, 咁多間麵檔老闆會不會放下廿幾三十年來的競爭, 握手言歡, 來個大合照呢? 另外如果有觀塘友知道麵街last day係邊日, 請告知, 我想去吃"最後的晚餐". 謝謝~